sábado, 25 de junio de 2011

----- Sueño/Somni -----


Sueño ... 
con un espacio atemporal ....
cada noche larga y sola
donde, tengo la libertad de hablarte
con mi verdad,
donde eres capaz de abrirme tú corazón...

Sueño ....
que mi voz es realmente escuchada ...
y mi persona no es cuestionada ....
dejando caer por fin ...
está; mi pesada armadura 
y veas quién realmente soy ......

Sueño,
 con tu cariño...
con la verdad de quien quiere bien ...
y cada que la luna se preste  .....
soñaré que soy un buen tipo 
y que tú estás conmigo .... 



Somni ...
amb un espai atemporal ....
cada nit llarga i sola
on, tinc la llibertat de parlar
amb la meva veritat,
on ets capaç d'obrir-me tu cor ...

Somni ....
que la meva veu és realment escoltada ...
i la meva persona no és qüestionada ....
deixant caure per fi ...
està, el meu pesada armadura
i vegis qui realment sóc .......

Somni
amb el teu afecte ...
amb la veritat de qui vol bé ...
i cada que la lluna es presti .....
somiaré que sóc un bon tipus
i que tu estàs amb mi ....



(Lim/ Bcn/ Lrj.-  "dues llengües, dos mons ..... gràcies amic per ensenyar-me a veure més enllà de les paraules ... gràcies ")



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deja tu comentario .....